Do niedawna uważano, że dotarcie do pierwszej lokaty w wyszukiwarce Google musiało być poparte wyłącznie szerokim i dużym contentem, a najlepiej z długą frazą kluczową. Dzisiaj coraz częściej zauważamy, że wiele w tej kwestii się zmieniło. Podpowiadamy, w jaki sposób szybko dotrzeć na czołowe miejsca w wynikach wyszukiwarek.
Pozycjonowanie w oparciu o słowa kluczowe
Wypozycjonować wybraną stronę internetową możemy dzisiaj już za pomocą skromnie opracowanych fraz kluczowych, nie muszą być one wcale najpopularniejsze w sieci. Cały sekret polega na właściwym wyeksponowaniu fraz, jakie nas w danym momencie interesują. Treści kierowane na portale internetowe oddzielone powinny być nagłówkami, kolejno H1, H2, H3… Wszystko kolejno i z wyczuciem, aby kolejne akapity wydawały się czytelnikowi atrakcyjne do przeczytania poprzez luźny układ, a nie jeden zwarty blok tekstu.
Pozycjonowanie i operowanie frazami
Słowo kluczowe w treści musi powtarzać się kilkakrotnie. Słów kluczowych może być dużo, ale trzeba pamiętać o wyczuciu, ponieważ nienaturalne ich rozmieszczenie sprawi, że tekst zostanie pozbawiony sensu. Dobieramy więc określone słowa wraz z nagłówkami, potem przeprowadzamy zabieg indeksowania, aby w rezultacie cieszyć się wysoką pozycją w wyszukiwarce Google. Jeśli domena, z której korzystamy, ma wysoki poziom widoczności w Google – nasz sukces jest pewny!
Wiedziemy prym w Google!
Dla szybkich i konkretnych efektów w wyszukiwarce Google specjaliści SEO proponują:
-
korzystać z filmików instruktażowych, które regularnie trafiają do sieci, tam w łatwy sposób dowiedzieć się można, jakie kroki najszybciej zaprowadzą nas na górne pozycje w wyszukiwarkach Google
-
zgłosić stronę z określoną frazą w Google Search Console i wysłanie komunikatu za pomocą portalu Twitter – już po piętnastu minutach strona zostanie właściwie zindeksowana
-
dla upewnienia się – poprosić o zrzuty ekranowe, albo umieścić stronę w SeoStation, dzięki czemu zobaczymy, że trafiliśmy z naszą stroną na top 1 mobile oraz desktop, nie trzeba już czekać wiele godzin na to, aby zobaczyć rezultaty własnej pracy
Inwestycja w media społecznościowe gwarancją sukcesu!
Kilka lat temu mało komu udawało się przewidzieć, że także media społecznościowe będą miały swój duży wkład w zabiegi pozycjonerów. Dzisiaj małe i duże firmy już na samym początku działalności zakładają konta na Facebooku czy Instagramie, bo to generuje zyski i podnosi widoczność. Na portalach społecznościowych wymieniamy dziś nie tylko komunikaty prywatne, ale także prowadzimy wszelkie konwersacje o charakterze stricte zawodowym. W tym miejscu frazy mogą mieć różną, często skrótową postać. Nazwa marki, określone zjawisko przybiera formę hasztagu, nie przeszkadza nawet traktowanie niektórych z pojęć w sposób bardziej luźny, dowcipny.
Nowoczesne metody na efektywne pozycjonowanie
Komunikat w sieci przynosi najwięcej korzyści, jeśli przygotowany jest w sposób prosty i skrótowy. Pozycjonowanie w sieci polega już nie tylko na operowaniu treścią pisaną. Do tekstów tworzonych komercyjnie dochodzą jeszcze filmy, pliki dźwiękowe, które zdecydowanie trzeba uznać za niezwykle udany sposób na uzupełnienie treści. Dzisiejszy świat żyje zanurzony w kulturze obrazkowej, dlatego wszelkie wizualizacje są wskazane w procesach optymalizowania i pozycjonowania stron internetowych.
Pozycjonowanie w mediach społecznościowych
Kampanie reklamowe najszybciej osiągają sukces i zdobywają odbiorców, gdy przeprowadzane są w postaci klipów, animacji lub spotów. W ten oto sposób najszybciej wypromujemy markę w Internecie. Mediów społecznościowych wciąż przybywa. Na pewno warto rozglądać się wśród nowo pojawiających się aplikacji, ponieważ każda nowość pozwala nam odkryć zupełnie nowe możliwości.